joi, 20 august 2009

BRUSCHETE ... SAVOARE ITALIANA



Ador bruschetele! Sunt pline de arome iar combinatia dintre ulei de masline, usturoi si oregano e absolut divina. Am comis ieri niste bruschete absolut delicioase si vi le arat si voua. Va trebuie asa:
  • Cateva felii de paine ( eu am avut paine de casa si au iesit si mai bune asa)
  • ulei de masline
  • usturoi
  • oregano
  • rosii proaspete
  • cascaval (merg mai bine cu mozzarela dar nu am avut)
Feliile de paine se stropesc cu ulei de masline si se pun in cuptor sa se rumeneasca putin. Le verificati din cand in cand si atunci cand sunt facute pe o parte le intoarceti.
In timpul acesta taiati rosiile cubulete mici si adaugati peste ele putina sare, oregano si ulei de masline.
Atunci cand scoatem painea de la cuptor, pentru un gust deosebit, o frecam putin cu usturoi si punem apoi cubuletele de rosie si deasupra felii de cascaval. Cascavalul se va topi putin si astfel bruschetele sunt si mai bune.
Asta-i reteta! Sunt atat de bune incat ma gandesc sa mai fac si astazi o portie.

7 comentarii:

Momo spunea...

mmm!delicioase,intradevar.si mie imi plac mult!o zi buna!

Sabina spunea...

ce bine arata ...foarte apetisante

Oana spunea...

Multumesc fetelor, foarte bune intradevar....

Dida spunea...

Eu aveam impresia că au şi ceva cărniţă astea. Arată foarte bine, Oana! Ne inspiri :d

Zuzu spunea...

Maine!! Bruschete!!! Yummy :-))

Nadia spunea...

Dupa ce pui rosiile si cascavalul nu mai dai la cuptor? Altfel cum se topeste cascavalul?

Oana spunea...

eu nu le-am pus mai pus la cuptor...se topeste pentru ca feliile de paine sunt fierbinti, insa poti sa le mai pui si la coptor daca vrei...

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner