luni, 10 august 2009

PUI IN SOS PICANT, CU OREZ.

Alaturi de salata chinezeasca de castraveti am facut pui cu un sos picant si garnitura de orez. Aduce putin cu stilul asiatic asa ca merge cu salata de castraveti.
Pentru orez ne trebuie:
  • 100 grame orez
  • 1 ceapa mica
  • 1 morcov
  • condimente
Pentru pupiul cu sos picant:
  • 2 pulpe de pui dezosate
  • 2 rosii mari
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 1 ardel rosu mic
  • sos de soia
  • condimente
  • verdeata
Orezul se prepara in cel mai simplu mod: se pune orezul intr-o cratita impreuna cu apa, la o cana de orez eu pun 3 cani de apa, morcovul tocat marunt sau dat pe razatoare, ceapa maruntita si putin ulei.
Cratita cu orez se pune la cuptor pentru 30 min si orezul e gata. Acum ne ocupam de pui.
Pulpele de pui dezosate se taie in fasii si se pun la prajit in putin ulei. Cand sunt putin rumenite se adauga ceapa tocata insa nu lasam ceapa sa se prajeasca in ulei ci doar calim putin.
Rosiile le curatam de coaja si pentru asta le punem pentru cateva minute in apa clocotita, apoi facem un sos la robotul de bucatarie amestecand bine rosiile cu ardeiul si cu morcovul. Sosul obtinut il punem in tigaie peste ceapa si bucatile de pui.
Lasam totul sa fiarna la foc mic pana ce sosul scade si apoi adaugam condimente picante cum ar fi chili, piper si putin sos picant de soia.
Pentru savoare si gust punem la sfarsit si patrunjel proaspat. Absolut delicios.

5 comentarii:

cristi spunea...

ceva picant care sa mearga cu berea ne dai si noua?

Oana spunea...

va dau, cum sa nu...dar trebuie sa ma apuc iarasi de bucatarit penru ca am terminat de mult mancarica asta.

Sydonia spunea...

Oana, ti-am raspuns la intrebare, nu te tenteaza si un schimb de link in blogroll?

Oana spunea...

Esti deja in lista de bloguri pe care le urmaresc. Multumesc pentru raspuns.

Sydonia spunea...

Nu obsrvasem, te-am adaugat si eu. :)

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner