miercuri, 5 august 2009

SALATA DE VINETE CU ARDEI.


Salata de vinete! Ce poate fi mai simplu? Eu insa am mai adaugat un ingredient salatei de vinete si asa am facut-o mai buna, este vorba despre ardei. Deci salata mea contine:
  • 2 vinete
  • 2 ardei
  • 1 ceapa mica
  • sare
  • maioneza facuta din 2 galbenusurisi ulei.
Din pacate sotul meu nu mananca absolut deloc vinete si ardei deci fac foarte rar salata de vinete desi imi place la nebunie. Pentru ca sunt singura care mananca salata de vinete nu am facut prea multa, insa voi puteti dubla sau tripla ingredientele....:).
Mai intai vinetele si ardeii se coc. Eu am ales sa le coc in cuptor si nu pe aragaz pentru ca se face mai putin fum si nu trebuie pazite atat de mult.
Trebuie lasate la cuptor cam 50 min si sigur o sa va dati seama cand sunt gata pentru ca se moaie foarte mult. Trebuie sa arate cam asa:
Dupa ce am scos vinetele si ardeii din cuptor ii lasam cateva minute sa se raceasca si apoi curatam ardeii de coaja, la fel si vinetele, si miezul il punem la scurs intr-o strecatoare pentru vreo ora sau mai mult.
Tocam apoi vinetele si cei 2 ardei marunt si amestecam cu ceapa tocata si aceasta foarte marunt si cu maioneza facuta din 2 galbenusuri.
Cam asta e salata de vinete. SIMPLA SI FOARTE BUNA.


5 comentarii:

Amalia spunea...

Foarte frumos blogul tau iar retetele sunt bine explicate :). Felicitari si la cat mai multe retete !

Oana spunea...

Multumesc. Sunt inca la inceput dar invat repede.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Simplu, la obiect si delicios!

Nadia spunea...

Arata bine salata ta. Eu o fac cu usturoi si pun ardei gras taiat cubulete mici. Ar trebui sa incerc si reteta ta ca sotului meu ii plac tare mult ardeii copti.

Oana spunea...

Nadia esti o fericita....Sotul meu nici nu se uita la ei.

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner