duminică, 16 august 2009

CIORBA DE PUI A LA GREC



Este ciorba mea preferata si asta pentru ca e foarte simpla si buuuuna. Nu ne trebuie multe ingrediente, nu ne trebuie foarte mult timp nu are cum sa nu-mi placa. Ne trebuie asa:
  • carne de pui, de obicei folosesc un pui intreg insa acum nu am facut prea multa si am folosit un piept si ceva pulpe.
  • smantana - 300 grame
  • condimente
  • 1 lamaie
  • morcov
  • telina
  • pastarnac
  • 1 ceapa
  • 2 galbenusuri

Punem carnea la fiert impreuna cu telina, morcovul, pastarnacul si ceapa si lasam la fiert pana cand carnea si legumele sunt bine fierte. Legumele le pun la fiert intregi sau taiate mai mare.
Cand legumele si carnea sunt fierte strecuram supa iar carnea o separam de oase si o taiem in bucati mici. Legumele le-am pus la roborul de bucatarie si le-am maruntit si apoi le-am adaugat in supa pentru a fi mai groasa.

Lasam supa sa se racoreasca pentru cateva minute si in acest timp amestecam galbenusurile cu smantana. Cand s-a racit putin adaugam in supa sare, carnea maruntita si oul batut impreuna cu smantana. Daca supa este fierbunte atunci smantana se transforma in branza si de aceea trebuie sa adaugam smantana spre sfarsitul prepararii. Ultimul ingredient este lamaia.
Eu am pus sucul de la jumatate de lamaie insa asta depinde de gust si de cantitatea de ciorba pe care o facem. Pentru mai multa aroma eu las pentru cateva minute lamaia cu tot cu coaja in supa.....e mai buna asa... . Am mai spus ca e simpla asa ca nu va ramane decat sa incercati si sa va convingeti......POFTA BUNA!

0 comentarii:

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner