luni, 31 august 2009

CIORBA DE PERISOARE

Ma tot gandeam de cateva zile la ciorba asta de perisoare pentru ca nu am mai facut-o de mult timp. Acum i-a venit randul si am inceput cu pregatirea ingredientelor:
  • 2 morcovi
  • 1 pastarnac
  • telina
  • 2 rosii
  • ardei
  • piept de pui
  • 1 ou
  • smantana
  • bors
  • 1 ceapa
  • patrunjel verde
  • leustean verde
  • ulei
  • 2 linguri orez
Incepem prin a toca cubulete legumele, deci tocam cepa, morcovul, ardeii, telina si pastarnacul si le punem intr-o cratita pe foc cu putin ulei.
Acoperim cu un capac si lasam la foc mic 5 min pana se moaie putin legumele iar apoi adaugam apa in cratita peste legume.
Lasam legumele sa fiarba la temperatura medie si in timpul asta ne ocupam de perisoare.
Eu fac perisoarele din piept de pui pentru ca imi plac mai mult decat acelea de vitel insa fiecare isi alege carnea potrivita pentru gustul lui. Am folosit 1 piept de pui pe care l-am maruntit bine la robotul de bucatarie apoi am adaugat doua linguri de orez, un ou, putina sare si piper si am amestecat bine compozitia iar apoi am format prisoarele.
Atunci cand legumele sunt fierte adaugam in supa clocotita perisoarele si lasam sa fiarba la foc mic pentru 15 min.
Tot acum este momentul pentru a adauga sucul facut din 2 rosii (rosii curatate de coaja si maruntite in blender).
Dupa ce au fiert si perisoarele este timpul sa punem borsul.
Eu am infierbant intr-o cratita separata borsul, pentru a avea aceeasi temperatura cu supa care fierbe si apoi il adaug putin cate putin si gust pentru a nu adauga prea mult si astfel sa fie prea acru.
Gustam apoi ciorba si potrivim de sare si piper, mai lasam sa fiarba pana ce da in clocot si apoi adaugam verdeata tocata marunt.

3 linguri de smantana amestecate cu 1 galbenus de ou sunt ultimile ingrediente pe care le adaugam in ciorba si asta dupa ce am oprit focul de la aragaz.
A iesit o ciorba delicioasa, gustoasa si sanatoasa. Pofta buna!

2 comentarii:

DAVELLA CULINAR spunea...

Gustoasa ciorbita ta, draga Oana! Noi, cum suntem ardeleni, fac perisoarele cu carnita de porc. Dar voi incerca si cu carne de pui, ciorbita ta mi-a dat idei. Merci de vizita si iti doresc o saptamana frumoasa!

Velva spunea...

Thank you for following my blog!

Your soup looks delicious. Just recently I had a similar soup in the Netherlands and it was very good.

It was very handy to have the "Google Translator" on your blog it helped me to follow the directions to make your soup.

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner