sâmbătă, 1 august 2009

ROSTI


Rosti este o reteta foarte raspandita in Elvetia, fiind printre felurile principale de mancare de acolo.Eu am gasit reteta pe You Tube si am facut-o pentru ca nu am mai mancat cartofi de mult timp si imi era pofta de ceva cin cartofi.... O reteta mai simpla ca asta nu exista si e foarte buna.
Ne trebuie:
  • cartofi - pentru 2 persoane eu am folosit 6 mai mici.
  • sare, piper
  • putina telemea, este facultativ, in reteta originala nu aparea.
  • praf de usturoi.
Se fierb cartofii in coaja si apoi trebuie lasati sa se raceasca foarte bine pentru ca, daca ii folosim calzi o sa iasa o compozitie cleioasa. Dupa ce s-au racit bine ii curatam de coaja si ii dam pe razatoarea cu gaurile mai mari. Punem sare, piper si ceva praf de usturoi apoi punem putin unt sau ulei cum am folosit eu , la incins intr-o tigaie. Cand uleiul este fierbinte punem cartofii. Amestecam de cateva ori pana incep sa se rumeneasca si apoi ii presam in tigaie pentru a da forma caracteristica acestui fel de mancare.
Trebuie sa se rumeneasca frumos pe o parte, asta dureaza cam 3 minute, apoi intoarcem rosti, cu ajutorul unei farfurii, pe partea cealalta, mai lasam cateva minute apoi transfemam pe o farfurie si punem putina telemea, cascaval deasupra, asta daca vreti daca nu puteti servi si simplu. Eu am facut o salata simpla de rosii, ceapa si ardei gras si am servit alaturi de rosti. Ce sa mai spun? Pofta de cartofi a fost sadisfacuta si e un fel de mancare care merita incercat.

0 comentarii:

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner