luni, 2 noiembrie 2009

PAPANASI FIERTI


Nu stiam de papanasi fierti pana sa vad postarea de pe blogul Laurei , si cum eram sigura ca nu pot fi decat buni am zis sa-i incerc si pe astia ca papanasi prajiti am facut de multe ori. E o reteta foarte buna pentru copii asa ca reteta asta e pentru frumoasa mea nepotica Sabina, ea e mai mofturoasa la mancare insa sper ca sora mea sa incerce papanasii pentru ca sigur ii vor place ( asta daca nu stie deja reteta). Eu am folosit asa:
  • 400 grame branza slaba de vaci
  • 7 linguri gris
  • 2 linguri faina
  • esenta de rom
  • pesmet
  • putin unt
  • dulceata de cirese
  • zahar
  • 2 oua
  • scortisoara
Am pus la fiert intr-o oala cam 3 kg de apa iar in apa am pus si o esenta de rom. Am amestecat branza cu ouale, 2 linguri de zahar, grisul si faina si putina esenta.
Am format bilute din branza si cand apa a inceput sa fiarba am pus papanasii la fiert. E bine sa incercati intai cu un papanas sa vedeti daca nu se desface la fiert si daca sa desface mai adaugati putin gris.
Fierb destul de repede, in 7-8 min sunt gata.
Daca sunt pentru copii atunci puteti adauga smantana deasupra si miere, gem sau zahar.
Astia au fost pentru noi si pentru ai finisa am prajit in putin unt niste pesmet in care am pus apoi o lingura de zahar si putina scortisoara.
Am tavalit papanasii prin pesmet si am pus deasupra dulceata de visine.
Absolut deliciosi. Multumim Laura!
POFTA BUNA!

9 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte buni ! Asa imi facea mama :) Nu-am mai mancat tare de mult, asa ca o sa urmeze si la mine ;)

Laura spunea...

Cat de fain ti-au iesit!!!!!!!!! :)
Super, ma bucur mult ca i-ai incercat...si sper ca si Sabinuta sa-i pape cu pofta :P
Te puuuup!!!

Ducesa spunea...

Ce pofta mi-ai facut, arata delicios!

Momo spunea...

minunati!si ce frumos i-ai modelat!

Ralu spunea...

Stiam de papanasii fierti, am gasit retete in cartile de bucate, dar nu m-au tentat niciodata, acuma insa ii vad pe ai tai asa frumusei si cred ca am sa incerc si eu...Hmmm, chiar n-am mai mancat de mult papanasi, fac si eu cand imi aduce bunica branza de vaci :)
Pup!

Tiberiu spunea...

Oana: e prima oara cand intru la tine si ma voi abtine de acum o vreme. Sper cel putin. Nu-s pofticios, dar pozele de pe prima pagina m-au dat gata. Ma duc sa sterg balele de pe gresie ca patinez de nu ma vad. PS Acum... serios: esti buna. Ma duc sa mananc o ciocolata din comert ca nu-s as in bucatarie, dar am sa vin la tine cand iti deschizi ceva. Sa o faci obligatoriu pentru ca-i pacat altfel de talentul tau. Nu glumesc!

Oana spunea...

@ Ralu, sa faci neaparat, o sa fii uimita cat de buni sunt. Pup.

Oana spunea...

@Tiberiu multumesc frumos, mesajul tau m-a facut sa zambesc. Eu sper sa mai treci pe aici si poate chiar sa incerci sa mesteresti si tu ceva in bucatarie pentru ca retetele nu's asa grele, nu am trecut inca la artileria grea :P. Cat despre afaceri ce sa zic, de cand mi-am facut blogul am primit foarte multe indemnuri de genul asta de la prieteni insa ideea de afaceri pe timp de criza nu ma prea incanta, dar te trec pe lista si te chem la inaugurare daca va fi una :).

Daniel spunea...

Am incercat si eu reteta, si char daca a fost primul experiment de ganul asta, au iesit excelenti (imi pare rau ca nu arata perfect ca si in pozele tale, dar au fost foarte buni :D ), mai ales cu gem de macese deasupra.

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner