sâmbătă, 17 octombrie 2009

Poze din concediu.

Nu a fost un concediu clasic dar a fost mult mai frumos decat unul planificat in detaliu. Ne-am hotarat, pe 4 octombrie seara, ca vrem sa plecam pana acasa la Botosani asa ca a doua zi la 5 dimineata ne-am urcat in masina si am plecat spre Moldova.
Am ales o ruta care ocoleste putin drumul normal de la Constanta la Botosani si am trecut prin judetul Neamt unde am vizitat Cetatea Neamtului si Rezervatia de zimbri.

Am ajuns apoi acasa la parinti si pentru ca socrii mei nu au fost in concediu anul asta am hotarat sa mergem in we in excursie la manastiri. Am vazut Manastirile Sihastrie, Secu, Sihla si Agapia si am facut si un gratar pe varf de munte langa un raulet prin care inotau pastravi mici.
In alta zi am fost pana la Iasi cu viitorii nostri fini si am vazut gradina botanica si am fost si la Mitropolie la Sfanta Paraschiva .
La intoarcere, am ales alt traseu pentru a vedea locuri noi si am trecut pe la Cheile Bicazului,
Lacul Rosu

si Sighisoara, insa aici ploua torential si am vizitat in graba cetatea.
Ne-am oprit apoi 2 zile la Predeal, unde am vazut si prima ninsoare de anul asta.
Ne-am plimbat prin Brasov si am vazut Biserica Neagra
si Piata Sfatului
turnul Alb
Turnul Vanatorilor
Parcul ZOO
Am vrut sa mergem in parc Aventura in Brasov insa vremea se racise si am renuntat pentru moment la cataratul in copaci.
Am plecat din Predeal iar in drumul spre casa am trecut si pe la Bran, nu l-am gasit pe Dracula insa castelul merita vazut.

Au urmat muntii Piatra Craiului unde am vazut Cheile Dambovicioarei si pestera Dambovicioarei, foarte frumoase locuri, iar de aici am cumparat niste cascaval afumat si o branza in coaja de brad.....o nebunie...
Au urmat doua autostrazi, atat are Romania, si un Bucuresti aglomerat si am ajuns acasa.